Forbes

Nowe logo

29 marca 2021

Nasze nowe logo jest spójne z identyfikacją wizualną Grupy MW gdzie dominują granat oraz biel. Na pierwszym planie jest napis AMK, który tworzy trzon znaku i oddaje siłę firmy, natomiast podpisy Kraków oraz Grupa Mostostal Warszawa pełnią rolę porządkującą. „Kraków” w podstawowej wersji logo jest w kolorze czerwonym i wskazuje drugi człon nazwy Spółki i jej lokalizację. Kolor czerwony jest również nawiązaniem do kolorystyki logo Acciony, czyli głównego Akcjonariusza Mostostalu Warszawa.

Odświeżone logo jest proste i wyraziste w przekazie. Małe litery nawiązują także do poprzedniego logo, natomiast wkomponowany w logo sygnet „M”, który stanowi niezależny znak graficzny wykorzystywany w Grupie Mostostal Warszawa, jest już dobrze rozpoznawalny na rynku i wskazuje jednoznacznie na identyfikację z Grupą Mostostal Warszawa.

Nazwa, lokalizacja oraz nasze hasło reklamowe #Napędzani Ambitnymi Wyzwaniami pozostają niezmienne.

Stare logo będzie można jeszcze zobaczyć w niektórych materiałach firmowych, czy na budowach do wyczerpania zapasów. Nowe logo będzie sukcesywnie wprowadzane w drukach oraz na wszystkich wykorzystywanych do tej pory nośnikach.

Jednocześnie z odświeżonym logo uruchomiliśmy nową stronę internetową dopasowaną do pozostałych serwisów wszystkich Spółek Grupy MW.

Mamy nadzieję, że nasze nowe logo oraz serwis internetowy spotka się z Państwa uznaniem. Zapraszamy również do śledzenia naszego profilu na LinkedIn.